Olen tehnyt pari päivää perusjuttuja,

-kisuja,

 kissat 008

Pikkukisut valmistumassa ja nyt vielä viimeiset vanutukset bambumaton avulla.  Nämä ovat siinä vaiheessa että kaikki päivän tuotokset menevät samaan vanurullaukseen, vielä kolmeen kertaan ja eri suuntiin käännellen.

villatakki ja kissat 009

villatakki ja kissat 010

Työhuoneessa ovat myös ompelukset kesken, samoinkuin neulomakoneen ”vinguttaminen”.  Näitä pikkunukkeja olen laittanut jo pari kertaa kirjeessä kummilapseni pikkusiskolle Afrikkaan.

En malta olla laittamatta tähänkin linkkiä kummilapseuteen.  Minulla on Perussa Jyly ja Ugandassa Valantino ja olen heistä kovasti innoissani. siis linkki:

http://lahjoita.worldvision.fi/kummiksi/?gclid=CKXAl5eft7wCFYiQcgodMHkA6Q

villatakki ja kissat 012

Pikkukisut on nyt huuhdeltu ja valmiit linkoukseen.  Olen tehnyt n. 8 vuotta sitten löydön Toijalan kirpputorilta – vanhan Upo-lingon.  Tällaisen muistan jo lapsuudestani.  Se toimii kylläkin sähköllä mutta ei tarvitse mitään viemäriliitäntöjä.  Kun masina oli ruostepilkuissa, ilmeisesti varastoituna jo pitkiä aikoja kylmässä kellarissa, tuunasin sen kylkeen muutaman tarran ja vanhan kankaisen maalaukseni.

 villatakki ja kissat 013

Kisut valmiina !

Vien näitä Helsinkiin Vanhan Bockin taloon, Senaatintorin kupeeseen, OMA-kauppaan.

Saahan näitä kotoa työhuoneeltakin ja kirjepostiinkin mahtuu – hintaan 15,00 euroa.