Tunnetko ”Pinterest”- sivustot ?

Haluaisin löytää tarmoa ja vähän enemmän aikaakin puutarhatouhuihin.

Olen jo jonkin aikaa (vähän yli puoli vuotta ) kerännyt netistä omaa pinterest- sivustoa ja laatinut omia ” tauluja”.  Taulut tarkoittavat pinterestissä itse nimeämiäni aihepiirejä, joista olen kiinnostunut.

Nyt haluan jakaa omat puutarha-kiinnostukseni.

Voi että !!!

Hirmusti löytyy netistä vaikka mitä ideaa ja kuvaa mm. puutarhaan:  kasveja, kukkia, istutuksia, puutarha-taidetta…  näitä kuvia olen kerännyt ja katsokaa :

http://www.pinterest.com/astasalminen/puutarhaan

Täältä löytyy tällä hetkellä 280 lisäystäni ja ne ovat minua kiinnostavia ja ehkä jotkut minulla toteutuviakin mutta pinterest.com sivuilta löytyy jokaiselle jotakin varmasti vaikka mistä kiinnostuksen alueelta.

puutarha 1 022