Muuttoni Kuopion Riistavedelle on loppusuorallaan ja hyllyt asennettuna – siis niitä täyttämään.  Ja sainhan tämän tietokoneenikin tiedostoineena toimintaan.  Johan helpottaa !! Koskaan aikaisemmin ei muutto ole kestänyt näin pitkään ja vaivalloisestikin,  vaikka muutossa ei ole enää mukana pieniä lapsia.  Ikä taitaa tehdä tehtävänsä ja olihan meidän muuttoketju perheissä hankalalla aikataululla.

Kohta lähestyy aika jolloin suuntaan neuleineni Kroatiaan.

Siellä olen minä ja neljä muuta suomalaista taiteilijaa ( heistä enemmän jäljempänä lehdistötiedotteessa ) osallistuen WORLD ART GAMES tapahtumaan 29.6.- 10.7.2013. http://www.wagames.org/

Minä olen neulonut pääsääntöisesti neulekoneellani talven/kevään aikana 10-11 puulle uudet vaatteet ja näin koetan tehdä näyttävän ympäristötaideteoksen eli neulegrafiittia  Kroatian Ludbregin keskustan vanhoihin  puistopuihin.   Onneksi sain oman asistentin mukaani sillä Anna-Maija Hyttinen Siilinjärveltä matkustaa mukanani ja aikataulu olisi niin että työ olisi tehty 4:ssä päivässä.

Kroatian tapahtuma0hjelmaa on runsaasti, 15 eri taiteen lajiryhmässä, näyttelyitä, seminaareja on useissa Kroatian kaupuingeissa + kaikki mahdollisuudet matkailussa siellä.

Olen postannut jo aikaisemmassa kirjeessäni aiheesta kuvia ja tässä linkki sinne:

https://astasalminen.wordpress.com/2013/05/15/neulegraffitia-kroatiaan/

neulegraffitia..ym 008

Mielenkiintoista on myös että Kroatiasta tulee 1.7. EU-jäsenmaa ja siellä sitten juhlimma yhdessä tätä tapahtumaa muiden EU- silmäätekevien kanssa.

Tässä lehdistötiedote,jossa tarkemmin tietoja:

Kroatia lehdistötiedote