Kun Joulu on ohi alkaa minulla välittömästi merkillinen käsitöiden siivousmeininki.

pussukoita ym 014

  Olen huomioinut että tämä tapahtuu vuosittain ja erityisesti iän karttuessa.  Ihan kuin pitäisi saada ”nurkista” vähemmälle nuo keskeneräiset suunnitelmat ennenkuin tämä elämäni loppuu.  Oon tulossa vanhaksi !

  Sitten käykin niin että kaiken sen materian keskellä pääsee uudet aatokset valloilleen ja jälkeä syntyy.  Minulla ei siis ole (kuten useimmat ystäväni ovat kokeneet ) minkäänlaista Joulun jälkeistä lamaannusaikaa, päinvastoin.  Tämän vuoden puolella on aloitettu ja valmistunutkin jo neljä – siis 4 !! – työtä tulevaan ”sarvipäitä”- näyttelyyn.  Hyvä niin, sillä aina kuitenkin H-hetken lähestyessä tulee hoppu ja viimehetken uudet ideat pursuilevat.  Ja tärkeä markkinointi/tiedottaminen jää jalkoihin.  Tämä vaihe onkin näyttelyn rakentamisessa antoisinta aikaa sillä vielä ei tarvitse päättää mitään lopullista ja työt vain muhivat mukavasti.

pussukoita ym 010 pussukoita ym 011 pussukoita ym 012

Näistäkin tulee ehkä jotain tulevaan… mutta mahottoman kiva tehdä juuri nyt.

Vielä kuvaa ja tietoa lähitulevasta.

2012-03-03 huopariipukset

Suuntaan kohta Järvenpäähän pikutyttöjäni hoitamaan ja samalla hoituu muutama tärkeä tapaaminen.

Olen myös huovututtamassa Järvenpään neulekahvilassa eli Lentävässä Lapasessa to 17.1.13 klo 18 alkaen.  Sinne Tervetuloa !